Jawatan Kosong (Terkini)

Malaysia Career (Terkini)

JobsMalaysia.Info (Terkini)

Malaysia Job Portal (Terkini)

JobStreet.com (Terkini)

Friday, July 9, 2010

Petua Naikkan Seri Muka

Ambil air basuhan beras untuk bilasan yang kedua atau yang ketiga. Sapu pada keseluruhan muka air basuhan tersebut dan biarkan selama lebih kurang 10 minit. Kemudian bilas dengan air bersih.

6 comments:

senandung semalam said...

aku penah practice tp xslalu so xde kesan..
hahaaa

REMEDY said...

petua macam ni memang susah nak dapat dan susah jugak nk diamalkan kalau tak bersungguh-sungguh...tapi...tahniah kepada bro sebab sudi share petua2 mcm ni...

Nur Su'aidah said...

boleh cuba nih~

Tupai Karan said...

tabiat buruk org sekarang yg ketara sekali : merokok.. :P

i myself merokok 9 tahun sehari mau 2 kotak.. berjaya stop dlm masa seminggu je sampai skang dah lebih setahun.. hoho..

err macam offtopik lak

Latest post : ~CAMWHORES ALERT!

Mr_LiPtOn said...

myzul betul kew nie

white eve said...

agak2, muke buruk cam saye ni ley jd cntek tak lau amalkan? =(

Sila-silakan tinggal komen anda di sini!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails