Jawatan Kosong (Terkini)

Malaysia Career (Terkini)

JobsMalaysia.Info (Terkini)

Malaysia Job Portal (Terkini)

JobStreet.com (Terkini)

Tuesday, September 28, 2010

Award daripada kawan

Assalamualaikum dan salam sejahtera..Terlebih dahulu Myzul nak mintak maaf kerana award yang diterima daripada rakan-rakan blogger sebelum ini masih belum dibalas. Ini kerana kesibukan dengan tugas di tempat kerja. Apa-apa hal pun Myzul akan balas award daripada Helmi yang macho ni..hehe thanks bro. Myzul amat hargai walau pun rasa tak berhak pun dinilai blog cantik macam blog Myzul ni.
1) Thanks the person who gave you the award and link the person

  • Terima kasih banyak buat Helmi yang baikhati ni


2) Spread the words to 15 blogggers who you like and you think their blogs are awesome! (nak letak lebih pun takpe)

3) Tell 7 things about yourself



  • Seorang yang simple n low profile
  • Suka jalan2 mengembara
  • Happy go lucky
  • Tidak suka campur adukkan kerja dengan hal peribadi (kerja mesti enjoy)
  • Anak lelaki tunggal yang punya tanggungjawab besar menjaga adik-adik dan keluarga
  • Tidak cerewat pasal makanan (janji halal dan boleh dimakan)
  • Suka kepada gadjet2 canggih cam iphone 4, blacberry, ipod dan banyak lagi
  • Seorang yang mesra alam..hehehe

p/s:Jangan lupa ambik award ni yer....sebagai tanda persahabatan kita n blog korang memang cantik.

2 comments:

firdaus khalid.com said...

aipp..aippp//
myzul..makasih tw..rsenye selalu folo blog myzul..susah kn nk ade awrd..heheheh..

terima kasih myzul walaupun fiq da ade award ni..ceria2 slalu..hehehe..

nuriz said...

sy dah amik award, tq ye :)

http://nurizspace.blogspot.com/2010/03/award-beautydari-kak-cabai.html

Sila-silakan tinggal komen anda di sini!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails