Jawatan Kosong (Terkini)

Malaysia Career (Terkini)

JobsMalaysia.Info (Terkini)

Malaysia Job Portal (Terkini)

JobStreet.com (Terkini)

Thursday, November 4, 2010

Budak sekolah yang pelupa

Pada satu pagi ada seorang murid yang sangat pelupa (Ajoi) semasa darjah satu,

Bapak Ajoi: Ajoi dah siap nak g sekolah? Jom abah hantar
Ajoi : Dah siap bah, jomla (sambil naik motor abahnya)
Bapak Ajoi: La beg maner?
Ajoi : (Tepuk dahi) Alamak terlupalah bah!

Keesokan harinya

Bapak Ajoi: Ajoi dah siap belum?
Ajoi : Dah bah..jom .. (sambil naik motor abahnya)
Bapak Ajoi : Uniform tak pakai?
Ajoi : (Tepuk dahi) Alamak terlupalah bah!

Keesokan harinya lagi

Ajoi : Bah, jomla hantar Ajoi ke sekolah(sambil mengejut bapanya yang sedang tidur)
Ajoi: Uniform dah pakai, beg dah ada, pencel box dan ada,pensil dah ada, pemadam pun ada nih!
Bapak Ajoi: (Sambil tepuk dahi Ajoi) Hari ni kan hari sabtu, mana ko sekolah!

4 comments:

misyamissyou said...

lorhh..tepuk dahi ajoi..ahaha!

Kech Hidayah said...

hahahah...ajoi ajoi..asik lupa je..

Kalamhati said...

hehe sabo je..kihkih

noreed said...

ajoi ni nyanyuk agak nya..hehheh

Sila-silakan tinggal komen anda di sini!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails