Promosi!!!

JobsMalaysia.Info (Terkini)

Thursday, November 29, 2012

Mudahnya Menjemput Rezeki

Semua rezeki adalah datangnya daripada Allah. Ianya bukan hanya terhad kepada harta dan wang ringgit sahaja bahkan merangkumi segenap aspek kehidupan kita. Menjemput rezeki adalah lebih mudah daripada mencari rezeki. Bagaimana? Kalau kita tahu caranya untuk mendapat rezeki, ia akan menjadi sangat mudah malah akan datang tanpa disangka-sangka. 

Kali ini aku ingin berkongsikan satu buku iaitu Mudahnya Menjemput Rezeki. Apa yang ingin dikongsi oleh penulis adalah pengalaman daripadanya sendiri yang mencari rezeki dengan rahsia-rahsia tertentu.

Untuk makluman semua, buku Mudahnya Menjemput Rezeki ini adalah hasil tulisan Tuan Fathuri Salehuddin. Buku ini mengandungi sebanyak  184 mukasurat dan mempunyai 4 bahagian yang memaparkan 40 bab yang berlainan tajuk. Harga buku yang ditawarkan adalah sangat berpatutan.

Bahagian 1 menerangkan 'Apa itu Rezeki?', Bahagian ke 2 pula adalah mengenai 'Menjemput Rezeki', Bahagian ke 3 memaparkan mengenai 'Cerita Menjemput Rezeki' dan bahagian yang terakhir iaitu ke 4 adalah mengenai 'Apa Perlu Saya Buat Sekarang?'.

Untuk mengenali dengan lebih dekat lagi penulis buku ini, di sini aku kongsikan video pengenalan yang disampaikan oleh beliau.



Untuk mendapatkan dengan lebih jelas isi kandungannya bolehlah mengunjungi laman web ini di www.tarikanrezeki.com. Selain itu juga bagi yang berminat untuk menjadi pengedar berdaftar dan juga pengedar daerah bolehlah terus melawati laman web www.tarikanrezeki.com.

Jika ada yang berminat hendak memilikinya, boleh menghubungi Syed Mohd Saiful Ikhwan (013393 6460) atau meneruskan belian secara online di www.tarikanrezeki.com.


1 comment:

wazy said...

Assalamulaikum,alhamdulillah,semoga bro dimurahkan rezeki,amin

Sila-silakan tinggal komen anda di sini!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails